Logistyka transportu
Nie tylko dobry produkt będzie stanowić o powodzeniu Twojej firmy. Wszystkie przedsiębiorstwa zajmujące się transferem dóbr muszą dążyć do utrzymania przy sobie Klientów. O ile samo ich pozyskanie, przy dobrej znajomości rynku, nie jest zadaniem aż tak skomplikowanym jak mogłoby się wydawać o tyle to, czy skorzystają oni z naszych usług po raz drugi i trzeci zależy od paru czynników.
Zakładając, że towary oferowane przez Twoją firmę to coś bardziej skomplikowanego niż długopis albo podkładka pod mysz, każdy Klient będzie czuł się pewnej wiedząc, że w przypadku potencjalnej awarii lub problemów z użytkowaniem dopiero co zakupionego sprzętu, może liczyć na Twoje doświadczenie. Odpowiednio wykwalifikowana pod tym kątem kadra znacznie podniesie Twoją wiarygodność.
Dobra organizacja dostaw i przemyślana logistyka transportu. Niezależnie, czy Twój produkt to długopis czy skomplikowany regulator przeznaczony np. do sterowania bramami, prowadząc jakikolwiek rodzaj sprzedaży wysyłkowej musisz mieć pewność, że Twoje towary dotrą do Klienta na czas i w nienaruszonym stanie.